LABYRINT!

Tänkte skriva lite innan jag ska lägga mig och sova, ska upp ganska tidigt imorn för ska till stan med Jörgen. Ska fixa lite saker sen skulle han bjuda mig på mat. Gott! ;)
Dagen idag hat varit otrolig, stack till sommarkväll med Amanda och sedan möte vi upp Lina lite senare. Sen fick vi reda på att LABYRINT hade kommit till Gävle så vi gick direkt och leta efter dom :D Så ja med våran jävla tur träffade vi dom!!! Trodde verkligen jag skulle dö, skaka under hela mötet med dom men fick ju såklart bilder med dom.Nu tror jag att jag är världens lyckligaste tjej, träffat Dani M, Aleks, Stor & Labyrint! Ååh, kan någon väcka mig ur denna dröm! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0