saknar dig

                     
 
Att sakna någon så här mkt trodde jag inte skulle göra såhär ont, men tydligen hade jag fel.. Just nu vill jag inget mer än annat bara åka härifrån & helst vara borta för alltid men skulle aldrig gå. Så ist blir det Spanien om 15 dagar att se fram emot iaf :) 
Men iaf jag vill bara att skolan ska börja nu, så jag kan börja om från början liksom. Känns som om det skulle bli bäst så just nu för min del, även om det är sjukt sköööönt med sommarlov :D 
 
Aja ska inte dra ut på detta, imorgon hoppas jag att jag får träffa hnm eller tror ni att han kmr dra sig ur igen som vanligt? aa, vi får väll se men jag röstar iaf på att han kmr komma med ännu en ursäkt! 
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0